Nyutexaminerat Besöks-& Terapihundsekipage

Yes, we did it!

Kan härmed berätta att vi är ett nyutexaminerat Besöks & Terapihundsteam, det känns så bra. Vi jobbade igår för första gången som ett klart team tillsammans. Det var en kick att åka till ÄC med sin B&T-hund, min kollega...en skön känsla i hela kroppen.
Detta år har varit så roligt, lärt mig så mycket och främst om mig själv och Diezel. Så många roliga minnen, med mina härliga kursare med hundar, vår lärare Lena, Team Cilla & Sally med sina förare...Anja vår examinator...tusen tack för allt detta år. Ni har en speciell plats i mitt hjärta <3

Så nu väntar världen därute på oss, med allt vi kan erbjuda som B&T Team. Spännande!

Tack alla ni som stöttat mig och Diezel, som gett klartecken att vi fått praktisera på ÄC, alla mina vänner på min avdelning, anhöriga, kollegor, till hela min familj och alla övriga praktikplatser vi varit på.
Min älskade familj som ställt upp i vått och torrt.

Lite bilder kommer en annan dag.

Kram



Kommentarer
Postat av: Frida i Nord-Norge

Gratulere Diezel! Artig at du er blitt besøks og terapihund. Du er kjempeflink. Lykke til videre. Du får hilse til Maria også. Mor hilser til dere begge.

Hilsen din søster Frida.

2010-05-18 @ 17:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0