MYSFREDAG

               

              Idag är det lyckliga fredan , har gått på helgledigt!


                  

                             Här väntar man på sin promenad...kom nu!


Idag bli det mest bara foton, det var så länge sedan jag la ut några nya bilder. Fast först måste jag visa er två bilder som jag hittade på ett minneskort igårkväll. Varning för känsliga tittare!

                   

                                          Lyckat jaktresultat i våras...


                  

                                        Matte, jag vill ge dig en present....

När detta hände så tränade vi mycket på apportering- avlämningar, kan säga att matte spoilerade avlämningen rejält efter denna bild togs. Pga att lilla varelsen sprattlade med sina ben, jag tyckte det inte var så kul att ta emot den. Lite söt är den eller hur?



                   

                                       Diezel apporterar sin "favvosak"




                  
 

                  Diezel hjälper alltid till som madrass-dragare uppför backen



                

                  


                                                 Fredagsmys på altanen


                                       Goa helgkramar från Maria & Diezel

  Linda! Visst har du min mailadress? Kan du sända ett mail, så jag kan berätta mera för dig.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken fin vovve!

2010-04-12 @ 20:19:12
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0