PRAKTIK

Praktiken som Diezel och jag har går bra för oss. Snart kan vi komma igång med det nya som vi har på gång. Lite hemligt är det än...men snart hoppas jag kan berätta om det.
Rutinerna vi har känns tryggt och bra, han förstår precis när det är av och på. Vi har kört igenom vår repertoar och lagt in två som vi inte har riktigt klart än. Jobba, jobba- matte har också sin rätta jobb att tänka på. Dessutom börjat på heltid och med nytt schema och allt. Så tiden räcker inte riktigt till,  almenackan är fulltecknad. Nu längtar jag tills vi satt examen, det är min målbild nu. Som jag tar fram när jag känner mig stressad. Den motiverar mig att kämpa vidare. För vi har ju så skoj när vi arbetar Diezel och jag.


        

För han har en klar effekt på alla han möter i sitt arbete- gokillen min.

Denna vecka har vi gjort två dagar på Plan 3, gått fin fint. Mycket glad för det.
Imorgon ska vi till Örngruppen på ett praktikbesök, spännande!

P&K från Maria och Diezel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0