HJÄLP!

Hjälp, snart är det examen! Nu är det bara två utbildningshelger kvar, innan examenshelgen. Tiden rusar iväg, så mycket att göra. Det är jättekul och intensivt fast ändå med ett skönt pirr i magen. För jag längtar till examen, det kommer att bli en rolig helg i maj. Diezel och jag har haft en bra skolhelg tillsammans, med många besök. Så häftigt det är att få jobba med hunden. En riktig kick är det som man får när vi kör besök "live".
Idag softar både jag och voffen, en trött kille ligger just nu på soffan och snarkar Zzzzz! 

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Följer din blogg,ni är så duktiga:)Vad skönt att examen snart är här det kommer att gå super

2010-03-08 @ 11:29:26
Postat av: Sonja och pappa Porsche

Tjillivippen !! Nu sitter jag med hängöron. Men tro inte att det smittas från de svarta fyrbenta.smile Nä, kom precis på att jag skulle ringa dej efter jag pratat klart i telefon. Men då kom en kompis och sen räckte inte minnet längre :((.

Slår en signal i morgon. //Go´natt kramar från SSonja och pappsen

2010-03-08 @ 22:31:07
URL: http://www.blacksires.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0