GLÄDJE

...ja det summerar jag vår skolhelg. Vi har haft en rolig, givande, så mycket har hänt denna helg på vår utbildning. Så kul att få köra många besök, hundar med hundförare har jobbat rejält. Vi var nog alla rätt så trötta sista timmarna idag, det märktes. Höll på att somna på vägen hem, tur att det gick bra. Otäckt när sömnen vill ta tag i en när man sitter och kör. Läskigt!

Här kommer en liten bild på min "kollega". Va tiden har gått fort, och så mycket har hänt för mig och Diezel...

              
              
                               LITEN HAR VERKLIGEN BLIVIT STOR!


Några ynka rader men nu väntar sängen, för Maria är rätt så slut för denna helg.

Godnatt från Maria & en snarkande Diezelkille

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag ser bara din blogg adress inte email, men här har du min så kan du maila mig. Kram Linda

[email protected]

2010-03-22 @ 15:56:13
Postat av: Sonja och pappa Porsche

Hallo där. Ja, dumma telefon som inte kan hålla nätkontakten så man får prata klart.

Det var kul att träffa dej med och efter en kort :)) liten resa med enbart okända ansikten så kändes det jättekul att träffa dej.

Ses på tisdag, det ska bli spännande att se :) vad det blir.



Trevlig helg (hoppas att du får vara ledig i helgen)



Goa helgkramar från

Sonja och pappsen Porsche

2010-03-27 @ 17:19:08
URL: http://www.blacksires.se
Postat av: Sonja och pappa Porsche

TACK SNÄLLA NI för ALL hjälp ikväll, både med "underhållsarbetet" och för den goa skjutsen hem. Vad skulle vi gjort utan Er..????

Många kramar från oss "nödställda".

Sonja och Leif

2010-03-30 @ 23:42:12
URL: http://www.blacksires.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0