Trygghet...kärlek....

...närhet, värme, tröst, en kravlös kommunikation, en trogen vän..listan kan göras så lång vad Diezel betyder för mig. Att få dela med mig av det jag får av Diezel till andra det är en gåva att få jobba med. Eftersom jag har dubbel tystnadsplikt dels som undersköterska och B & T hundförare, så kan jag ej återge vad som sker under våra arbetsdagar. Magic happens every day!!!
Skulle kunna skriva en bok om detta, så många guldögonblick skulle kunna fylla den snabbt. Nemas problemas.




                 Min bästa vän Diezel och kollega

Det enda jag kan säga om denna arbetsvecka sammanfattar jag med ett ord: Glädje


Nu ska både jag och Diezel vila upp oss under vår lediga helg, ladda batterierna och bara vara. Vem vet kanske det blir ett dopp i Moälven...



       TREVLIG HELG TILL ER ALLA, ÖNSKAR MARIA & DIEZEL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0