Semester

Så skönt det är med semester, att bara vara ledig och göra nada....gosa med voffen. Jag kan meddela att Diezze har verkligen semester nu. Är en vanlig retriever här hemma på gården, full av sommarbus och ett och annat dopp. Matte har legat snuvig och febrig några dagar här under midsommarhelgen, men det finns hopp om morgonddagen. Tur är väl det!
Så Diezel har varit mattesjukskötare, rondat hos mig flera gånger. Värmer mitt hjärta när han lägger sitt huvud i mitt knä. Tack!



Veckan som kommer nu tar vi med nya semestertag...bada...slappa...en å annan glass...ja ungefär som förra veckan fast utan feber och snor. Läsa lite böcker... jag höll på att glömma ska ju ner till Sundsvall.... jag längtar så efter mina "medsystrar" med "kollegor"  see ya soon.¨

Dags att köra igång grillen om ett litet tag. MUMS! Ser på klockan nu att min allra gulligaste vän Anna går på semester om hela 23 minuter. Grattis Anna!

Ha det gott nu, kram & nospuss från Maria och Diezel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0