Sorry...

...för att jag inte uppdaterat något på länge. Haft en mycket intensiv period med jobb, skola, sjukdom mm. Så mycket har hänt härhemma sedan jul. Diezel blev kastrerad för tre veckor sedan, pga alla löptikar som omringar oss. Han mådde så pass eländigt att det hela blev ohållbart. Så nu har vi fått en "liten" myskille härhemma. Allt har gått bra efter operationen, känns bra att det är gjort. Velat fram och tillbaka med detta beslut. Vi har ju vår utbildningen att tänka på. Så mycket står på spel så vi båda måste vara fokuserade på det vi gör tillsammans. 
Vi tränar vidare mot nya mål, praktik pågår för fullt. Vi har ev. nåt nytt på gång får se till veckan vad det kan ge för svar. Hoppas på ett positivt svar!
Varit på utbildning i helgen, gick jättebra. Så nöjd med Diezel och min insats under hela helgen. Diezel är så coolkille, jobbar på bra sedan är hans passivitet grymt bra nu. Så tacksam! Vi fick storfrämmande av jättefina barn och föräldrar som hälsade på hos oss under lördagen. Jättekick att få se hur Diezel tyckte det var kul att jobba. Showade loss lite ett tag tror jag. Fniss!

Over & out


Kommentarer
Postat av: Sonja och pappa Porsche

Hej på Er allesammans !!

Önskar Er också en trevlig helg och jag ser fram emot alla nya "kunskaper" på Diezel. :)

Kram

Sonja och pappsen Porsche

2010-02-19 @ 12:07:49
URL: http://www.blacksires.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0