VÅR & NYA FRÄKNAR

Åh, vilken härlig förmiddag i Backe-skogen helt underbart! Lyckan är att få känna denna lycka, att känna livet är inte så dumt ändå. Sådana här dagar ger mig energi, speciellt eftersom jag vakat hela natten "sökt" den perfekta sockerbalansen hos min son. Japp, han är ju diabetiker för er som inte visste det, så jag agerar som natt-ssk ibland. Eller vampyr kanske låter coolare :)

Så denna förmiddag har fyllt mig med ny energi, för resten av denna dag.



           EN HELT UNDERBAR DAG I BACKE-SKOGEN

Jag tror att solen lockat fram nya fräknar på mina kinder :)





SÅ HÄR MYSIGT KAN MAN HA DET, EN HELT VANLIG MÅNDAG <3


Ha en go början på er nya vecka, full med möjligheter som väntar på er.

Goa kramar från Maria & Diezel

Kommentarer
Postat av: Sonja och pappa Porsche

Ja, NU är vi hemma igen....

Idag kom fakturan från Häromi och vilken tid det har tagit. Men nu är nog grejorna snart här i alla fall.

Vi hörs.

Kram Sonja

2010-04-14 @ 21:21:24
URL: http://www.blacksires.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0