hej hopp...

...här var det längesedan man skrev några rader, så mycket händer nu här för oss. En del som jag inte kan skriva om här pga sekretessskäl. Vi är inne i en intensiv period i vårt skolarbete. Så tiden räcker inte till som jag önskar. Precis när man försöker få till allt denna helg, så stukas jag av ett utav de värsta migränanfall genom tiderna. Gråt och tandagnissel! Det är bara att gilla läget, och ta det lugnt stanna upp och kurera sig. Inte lätt att göra när klockan går samtidigt. Detta är en signal att jag måste ta det lugnare, detta är inte sunt! Nu är det sista sträckan i utbildningen, kämpa på nu Maria.
Så vi tar nya tag denna vecka som kommer, kramar från lilla jag.

Kommentarer
Postat av: Sonja och Co

Hej Maria :)) Äntligen kontakt med cybern igen. Tyvärr så hade vi ingen kontakt med telefon då 3G gick in och det har jag inte. Väl tillbaka i Sverige igen så plingade mobilen flera gånger om SMS. Lille Blazer är supergo och kramig. En kavat liten ulltuss :))

Kram och vi hörs.

Sonja och Hoppas att allt är bra med Er.

Skickar ett litet kort på Jippies lillebror Blazer, som nu flyttar hem till oss efter lång transport. :))

Han är en supergo kille och hur kramgo som helst. Påminner väldigt mycket om Jippies huvud och uttryck med mörka fina ögon. :))) Massor med päls, en ny liten "bil" i familjen Bylund hem.

Kram

Vi hörs senare.



2010-04-12 @ 08:55:34
URL: http://www.blacksires.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0