Helgsummering...


....kommer här. Jätterolig utbildningshelg, med många roliga ögonblick. Vi startade lördagen med att besöka Norra Berget. Hur fint som helst detta strövområde, gamla byggnader, lekpark, sagostig mm. Människor överallt, joggare, hundar, barnfamiljer helt enkelt rörelse överallt. Perfekt träningsplats för vår klass. Fanstastiskt väder, jätteduktiga hundar, kaffe utomhus, och alla intryck som både hund och hundförare får.

Kamera hade jag med mig men inga bilder tagna! Det är fullt upp dessa helger, skärpning av mig nästa helgblock.

Imorgon är det lite pirr i magen hos mig. Diezel och jag ska på ett erfarenhets-seminarium inom Örnsköldsviks kommun. Där vi är inbjudna att berätta om vår utbildning, jättespännande.

Tack alla goa kursare, längtar tills vi ses nästa gång, Klick! Klick på er så länge!


Ha det bäst, kramar från Maria & Diezel

Kommentarer
Postat av: Sonja och vovvarna

Hej Maria och Dizze !!



Hoppas att Ni får en lugn helg i helgen.

Såg att du hade ringt när vi var på vår långpromenad. Men vi får ta det vid senare tillfälle :))



Kram Sonja

2009-10-02 @ 21:12:31
URL: http://www.blacksires.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0