Härlig skogspromenad!

 Tack, Kicki & Mindy för en härlig skogsprommis. Som alltid är så trevlig att göra med er två!

Diezel är inte ensam flat i vår by, hans favvotik Mindy finns alldeles om knutarna bredvid oss. De har varit tre flattar, men älskade Ami fick somna in tidigare i höst. Vi saknar dig Ami, du fattas oss under våra skogsvandringar. Mindy och Diezel har så kul ihop, helt enkelt "buskul".

Idag badade de två, i deras ögon i ljuvliga blötdiken med viss lerkroppsbehandling. Så är det att ha en flat, det är liksom bara att gilla läget.
Ingen kamera hade jag med, men nästa promenad då ska jag försöka få bilder på våra två svarta troll.

Over & out!

Kommentarer
Postat av: Sonja och vovvarna

Hallo där i Backe. Synd att jag inte kan lägga in lite bilder i din blogg, men samtidigt så tror jag att det är bra för dej smile gissa om hon är söt.

Jo förresten, så kan du hitta en bild i Julie´s gästbok.



Kramis Sonja och vovvarna

2009-10-20 @ 21:05:28
URL: http://www.blacksires.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0