Väntans tider...




....går jag just nu i. Igår så var Diezel på HD & AD röntgen. Så nu får vi vackert vänta på svar, de sa att det kunde ta upp till
två veckor innan vi har resultatet. Nervöst, men jag tror att det ska gå bra. Tack Sonja för all hjälp igår, det var tryggt att ha dig med. Många minnen som kom tillbaka, vid sövningen....du vet vad....


Så håll tummar, tassar & tår!


                 
                                    Diezelkillen augusti 2009



Oj, oj vad länge det tog innan Diezel kom tillbaka till sitt rätta jag efter sövningen. Imorse så var han helt tillbaka- lillgubben min.

Tränar klicker rätt flitigt nu, så det går åt många små smaskiga belöningar nu. Roligt är det!
Har aldrig kört klicker med mina två tidigare flatkillar. Så detta är en helt ny teknik för mig.

Imorgon så praktiserar Diezel med mig på jobbet. Han är efterlängtad av många på Plan 3.

Så natti natti på er!

Kramar från Maria

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej på er

Så har jag hittat en blogg...he he...

Ja det är alltid med spänd förväntan man väntar in röntgenresultatet, även om man inte har några tvivel när man ser Diezel.

vi längtar till nästa promenad tillsammans

kram Mindi o Kicki

2009-08-26 @ 13:31:14
Postat av: Sonja och pappa Porsche

Hallo på Er allesammans.

STORT GRATTIS till Diezel´s HD/AD resultat. Ja, bättre kan det ju fatiskt inte bli :). Så skönt.

Ja, nu är vi ju faktiskt på väg hem och jag har fått låna en dator för att kolla lite.

Vi får snacka lite senare om fredagens undersökning.

Tyvärr så har min mobiltelefon blivit väldigt trött och hungrig så jag har inte kunnat ringa dej heller.

Men i morgon så hörs vi.

Kramiz Sonja och pappa Porsche

2009-08-30 @ 17:52:40
URL: http://www.blacksires.se
Postat av: Tessan (carpediem74 på fl)

Men vilken söööötnos!! ♥

2009-08-31 @ 10:55:10
URL: http://tessilooo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0